دوره مدیریت فرهنگی و تبلیغی
مدیریت فرهنگی و تبلیغی
آفلاین
رایگان
5 روز پس از ثبت نام، دسترسی به محتوای آموزشی ایجاد خواهد شد
مجازی
23ساعت
مهلت ثبت نام پایان رسیده
دوره شروع شده است
دوره اتمام یافته است
زمان ثبت نام به اتمام رسیده است
اصول مدیریت با رویکرد فرهنگی و تبلیغی
الف : برنامه ریزی ( تعریف ، ضرورت ، انواع و مراحل برنامه ریزی ) خلاقیت ، حل مسأله و تصمیم گیری ب: سازماندهی و بسیج منابع و امکانات ( تعریف ، ضرورت ، انواع و مراحل آن ) ج : هدایت و رهبری - انگیزش - رهبری - ارتباطات د : نظارت و کنترل
بسترها ، قلمروها و برنامه های مدیریت فرهنگی و تبلیغی ( بصورت مقایسه ای و تطبیقی مثل مدیریت مسجد ، مدیریت اردو و مدیریت های مختلف )
الف: تعریف مدیریت ، فرهنگ و مدیریت فرهنگی ب : ضرورت مدیریت در فعالیت های فرهنگی و تبلیغی ج : ماهیت مدیریت اسلامی و وجوه تمایز آن از مدیریت غیر اسلامی
ویژگی ها و صلاحیت های مدیران فرهنگی و تبلیغی
الف : در حوزه شناختی ب : در حوزه عاطفی و انگیزشی ج : در حوزه حرفه ای یا رفتاری
کلیات و مفاهیم
بسترها ، قلمروها و برنامه های مدیریت فرهنگی و تبلیغی ( بصورت مقایسه ای و تطبیقی مثل مدیریت مسجد ، مدیریت اردو و مدیریت های مختلف )