رفتن به محتوای اصلی

دوره مدیریت فرهنگی و تبلیغی

دوره مدیریت فرهنگی و تبلیغی

مدیریت فرهنگی و تبلیغی

 

آفلاین
رایگان

 

5 روز پس از ثبت نام، دسترسی به محتوای آموزشی ایجاد خواهد شد

نحوه برگزاری:
مجازی
مدت زمان:
23ساعت
مهلت ثبت نام:
مهلت ثبت نام پایان رسیده
زمان شروع دوره:
دوره شروع شده است
زمان اتمام دوره:
دوره اتمام یافته است
سامانه آموزش مجازی
راهنمای ثبت نام
ارتباط با کارشناسان
گواهی دیجیتال
زمان ثبت نام به اتمام رسیده است
الف : برنامه ریزی ( تعریف ، ضرورت ، انواع و مراحل برنامه ریزی ) خلاقیت ، حل مسأله و تصمیم گیری ب: سازماندهی و بسیج منابع و امکانات ( تعریف ، ضرورت ، انواع و مراحل آن ) ج : هدایت و رهبری - انگیزش - رهبری - ارتباطات د : نظارت و کنترل
الف: تعریف مدیریت ، فرهنگ و مدیریت فرهنگی ب : ضرورت مدیریت در فعالیت های فرهنگی و تبلیغی ج : ماهیت مدیریت اسلامی و وجوه تمایز آن از مدیریت غیر اسلامی
الف : در حوزه شناختی ب : در حوزه عاطفی و انگیزشی ج : در حوزه حرفه ای یا رفتاری
بسترها ، قلمروها و برنامه های مدیریت فرهنگی و تبلیغی ( بصورت مقایسه ای و تطبیقی مثل مدیریت مسجد ، مدیریت اردو و مدیریت های مختلف )
ایتا روبیکا