دوره مدیریت فرهنگی و تبلیغی
مدیریت فرهنگی و تبلیغی
آفلاین
رایگان
5 روز پس از ثبت نام، دسترسی به محتوای آموزشی ایجاد خواهد شد
مجازی
23ساعت
مهلت ثبت نام پایان رسیده
دوره شروع شده است
1403/03/30
زمان ثبت نام به اتمام رسیده است
اصول مدیریت با رویکرد فرهنگی و تبلیغی
الف : برنامه ریزی ( تعریف ، ضرورت ، انواع و مراحل برنامه ریزی ) خلاقیت ، حل مسأله و تصمیم گیری ب: سازماندهی و بسیج منابع و امکانات ( تعریف ، ضرورت ، انواع و مراحل آن ) ج : هدایت و رهبری - انگیزش - رهبری - ارتباطات د : نظارت و کنترل
بسترها ، قلمروها و برنامه های مدیریت فرهنگی و تبلیغی ( بصورت مقایسه ای و تطبیقی مثل مدیریت مسجد ، مدیریت اردو و مدیریت های مختلف )
الف: تعریف مدیریت ، فرهنگ و مدیریت فرهنگی ب : ضرورت مدیریت در فعالیت های فرهنگی و تبلیغی ج : ماهیت مدیریت اسلامی و وجوه تمایز آن از مدیریت غیر اسلامی
ویژگی ها و صلاحیت های مدیران فرهنگی و تبلیغی
الف : در حوزه شناختی ب : در حوزه عاطفی و انگیزشی ج : در حوزه حرفه ای یا رفتاری
کلیات و مفاهیم
بسترها ، قلمروها و برنامه های مدیریت فرهنگی و تبلیغی ( بصورت مقایسه ای و تطبیقی مثل مدیریت مسجد ، مدیریت اردو و مدیریت های مختلف )