رفتن به محتوای اصلی

کارگاه روانشناسی تبلیغ

کارگاه روانشناسی تبلیغ

روان شناسی تبلیغ

 

آفلاین
رایگان

 

5 روز پس از ثبت نام، دسترسی به محتوای آموزشی ایجاد خواهد شد

نحوه برگزاری:
مجازی
مدت زمان:
16ساعت
مهلت ثبت نام:
مهلت ثبت نام پایان رسیده
زمان شروع دوره:
دوره شروع شده است
زمان اتمام دوره:
دوره اتمام یافته است
سامانه آموزش مجازی
راهنمای ثبت نام
ارتباط با کارشناسان
گواهی دیجیتال
زمان ثبت نام به اتمام رسیده است
 مطابقت با نیاز های مخاطب همخوانی با فهم مخاطب مستند بودن به آیات و روایات و عقل تقویت ایمان و تعبد روشن بودن پیام و عاری بودن از شبهه
اصول بهداشت روانی و تبلیغ
اصول کلی مشاوره و بکارگیری آن در تبلیغ
تعریف تبلیغ تعریف روانشناسی تعریف روانشناسی تبلیغ ضرورت و فوائد آن ارکان تبلیغ (فرستنده، گیرنده، پیام، ابزار و روش ها )
شناختی – عملی فیزیک و ظاهری اخلاقی – رفتاری عاطفی - روانی
قانون تکرار و تمرین قانون تدریج قانون تعلق پذیری ( تعلق و رابطه موضوع با شرایط مناسبتی) انعکاس محتوی قاب گیری مجدد حساسیت زدایی تدریجی انعکاس احساسات
نگرشی به تربیت الگویی توجه به عواطف خود و دیگران تصحیح اسناد ها و برداشت ها و...
ویژگی های مخاطبان در دوره های مختلف ( کودکی ، نوجوانی ، جوانی تا پیری ) و اقتضائات تبلیغی آن: شناختی عاطفی – روحی اخلاقی اجتماعی
ایتا روبیکا