کارگاه روانشناسی تبلیغ
روان شناسی تبلیغ
آفلاین
رایگان
5 روز پس از ثبت نام، دسترسی به محتوای آموزشی ایجاد خواهد شد
مجازی
16ساعت
مهلت ثبت نام پایان رسیده
دوره شروع شده است
دوره اتمام یافته است
زمان ثبت نام به اتمام رسیده است
اصول بهداشت روانی و تبلیغ
مطابقت با نیاز های مخاطب همخوانی با فهم مخاطب مستند بودن به آیات و روایات و عقل تقویت ایمان و تعبد روشن بودن پیام و عاری بودن از شبهه
تبلیغ و روانشناسی رشد
اصول بهداشت روانی و تبلیغ
تکنیک های روان شناختی تبلیغ
اصول کلی مشاوره و بکارگیری آن در تبلیغ
رویکرد های شناختی مبلغ
تعریف تبلیغ تعریف روانشناسی تعریف روانشناسی تبلیغ ضرورت و فوائد آن ارکان تبلیغ (فرستنده، گیرنده، پیام، ابزار و روش ها )
مشاوره در تبلیغ
شناختی – عملی فیزیک و ظاهری اخلاقی – رفتاری عاطفی - روانی
ویژگی های شخصیتی مبلغ ( فرستنده ، اولین رکن تبلیغ )
قانون تکرار و تمرین قانون تدریج قانون تعلق پذیری ( تعلق و رابطه موضوع با شرایط مناسبتی) انعکاس محتوی قاب گیری مجدد حساسیت زدایی تدریجی انعکاس احساسات
ویژگی های پیام در تبلیغ
نگرشی به تربیت الگویی توجه به عواطف خود و دیگران تصحیح اسناد ها و برداشت ها و...
کلیات روانشناسی
ویژگی های مخاطبان در دوره های مختلف ( کودکی ، نوجوانی ، جوانی تا پیری ) و اقتضائات تبلیغی آن: شناختی عاطفی – روحی اخلاقی اجتماعی