کارگاه روانشناسی تبلیغ
روان شناسی تبلیغ
آفلاین
رایگان
5 روز پس از ثبت نام، دسترسی به محتوای آموزشی ایجاد خواهد شد
مجازی
16ساعت
مهلت ثبت نام پایان رسیده
دوره شروع شده است
1403/03/31
زمان ثبت نام به اتمام رسیده است
اصول بهداشت روانی و تبلیغ
مطابقت با نیاز های مخاطب همخوانی با فهم مخاطب مستند بودن به آیات و روایات و عقل تقویت ایمان و تعبد روشن بودن پیام و عاری بودن از شبهه
تبلیغ و روانشناسی رشد
اصول بهداشت روانی و تبلیغ
تکنیک های روان شناختی تبلیغ
اصول کلی مشاوره و بکارگیری آن در تبلیغ
رویکرد های شناختی مبلغ
تعریف تبلیغ تعریف روانشناسی تعریف روانشناسی تبلیغ ضرورت و فوائد آن ارکان تبلیغ (فرستنده، گیرنده، پیام، ابزار و روش ها )
مشاوره در تبلیغ
شناختی – عملی فیزیک و ظاهری اخلاقی – رفتاری عاطفی - روانی
ویژگی های شخصیتی مبلغ ( فرستنده ، اولین رکن تبلیغ )
قانون تکرار و تمرین قانون تدریج قانون تعلق پذیری ( تعلق و رابطه موضوع با شرایط مناسبتی) انعکاس محتوی قاب گیری مجدد حساسیت زدایی تدریجی انعکاس احساسات
ویژگی های پیام در تبلیغ
نگرشی به تربیت الگویی توجه به عواطف خود و دیگران تصحیح اسناد ها و برداشت ها و...
کلیات روانشناسی
ویژگی های مخاطبان در دوره های مختلف ( کودکی ، نوجوانی ، جوانی تا پیری ) و اقتضائات تبلیغی آن: شناختی عاطفی – روحی اخلاقی اجتماعی