رفتن به محتوای اصلی

تغییر و نوآوری در مدرسه

تغییر و نوآوری در مدرسه
پدید آورنده(ها):
مترجم(ان):
سال نشر:
1386
گروه سنی:

کتاتب حاضر، با بررسی عوامل مختلفی که می تواند در ایجاد مسائل تحصیلی و رفتاری دانش آموزان اثر گذلر باشد به چگونگی شکل گیری ساختارهای حمایتی در مدرسه، روش های سازنده ی برخورد با دانش آموزان و منطبق نمودن فضاها و فعالیت ها با ویژگی ها و نیازهای روان شناختی کودکان و نوجوانان می پردازد.تحول در شیوه های مدیریت و رهبری آموزشی، توانمند سازی معلمان، جلب مشارکت اولیاء و جامعه ی محلی در برنامه ریزی ها و تصمیم گیری های مدرسه و بالاخره ایجاد شرایط مطلوب برای آموزش و یادگیری بهتر دانش آموزان با استفاده از تجربیات موفق سایر کشورها، از موارد دیگر مورد تاکید است.

ایتا روبیکا