پرورش تفکر در موقعیتهای یادگیری زبانی
 پدید آورنده(ها): 
      
  
 مترجم(ان): 
 محل نشر/ناشر: 
      
  
 
 سال نشر: 
            
1392
       گروه سنی: 
      
  
 موضوع: 
      
  
 کلید واژه: 
 
این مجموعه که حاصل کوشش پژوهشی مولف در زمینه ی خلاقیت و کل نگری و مطالعات چند ساله در حوزه ی برنامه ی درسی زبان و خوزه های دیگری چون، حل مساله و پژوهشگری و رویکرد تلفیقی در حوزه ی برنامه ی درسی است، با هدف پرداختن به زمینه های تحول در برنامه درسی زبان مادری، ایجاد موقعیت های یادگیری زبانی برای تقویت خواندن و درک مطلب، تفکر، ژرف اندیشی و حل مساله، خلاقیت و کل نگری و استفاده از مضامین در موقعیت های زبانی تدوین شده است.

