اهمیت ارزشیابی نوین در فرایند تدریس
پدید آورنده(ها):
مترجم(ان):
محل نشر/ناشر:
سال نشر:
1395
گروه سنی:
کلید واژه:
تاکید بر فعالیت دانش آموز و آنچه که وی در یک برنامه انجام را می توان مشخصه اصلی فعالیت های انجام شده در سالهای قبل از 1930 دانست.به عبارت دیگر تا سال 1930 فعالیت و عملکرد تحصیلی دانش آموز پایه و اساس ارزشیابی را تشکیل می داد. موفقیت یا شایستگی برنامه درسی از طریق اندازه گیری های حاصل از نمره های آزمون و برداشت های ذهنی مشخص می گردید...
کتاب حاضر عناوینی همچون، اهمیت و ضرورت ارزشیابی، تقویت تفکر در ارزشیابی، به کار گیری رسانه های نوین آموزشی در انجام آزمون های عملکردی و ... را شامل می شود.