بررسی روش تدریس مبتنی بر داستان نویسی
پدید آورنده(ها):
مترجم(ان):
محل نشر/ناشر:
سال نشر:
1394
گروه سنی:
کلید واژه:
کتاب « بررسی روش تدریس مبتنی بر داستان نویسی» پژوهشی است که در آن نگارنده به بررسی و تحقیق در رابطه با روش تدریسی که بر پایه داستاننویسی باشد، میپردازد. مؤلف ابتدا به تاریخچه قصه، روشهای پرورش تفکر و داستانسرایی ازنظر قرآن کریم، تعریف بارش فکری و مراحل روش بارش مغزی اشاره میکند و در ادامه به تشریح اهداف قصهگویی، ساختار داستانسرایی در فرآیند تدریس، داستان و تأثیر آن در تربیت کودکان، فعالیتهای معلم در فرآیند تدریس، روش تدریس داستانسرایی یا قصهگویی، اهمیت روش تدریس داستانسرایی در مدارس و کاربرد قصهگویی در دروس میپردازد.